مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 22:502023-10-26بين الملل

حمایت بی دریغ از صهیونیست ها وضعیت بایدن در نظرسنجی ها را بدتر کرد


نتایج یک نظرسنجی از کاهش مقبولیت رییس جمهور آمریکا در میان هم حزبی هایش در نتیجه حمایت های بی دریغ از رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شاخص مطلوبیت عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا از حزب دموکرات در میان طرفداران این حزب با افت 11 درصدی به رقم بی سابقه 75 درصد کاهش پیدا کرده است.

  این نظرسنجی بین 2 تا 23 اکتبر توسط موسسه افکارسنجی گالوپ و در بحبوحه حمایت های بی قید و شرط بایدن از جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه انجام شده است.

  پایگاه آکسیوس این افت بی سابقه در حمایت هم حزبی های بایدن از او را به حمایت های او از اسراییل مرتبط دانسته و نوشته نتایج یک نظرسنجی دیگر گالوپ در فوریه نشان می دهد دموکرات ها بیشتر با فلسطینی ها احساس هم دردی و هم هویتی می کنند.

  بایدن در هفته های گذشته درخواست های جناح های موسوم به ترقی خواهان در حزب دموکرات که خواستار آتش بس در غزه شده اند را نادیده گرفته و به جای آن رژیم صهیونیستی را به ادامه حملات در غزه ترغیب کرده است.

  اظهارات روز گذشته بایدن مبنی بر اینکه به آمار فلسطینی ها درباره شمار تلفات حملات اسراییل در غزه اعتماد ندارد نیز خشم عمومی از او را بیشتر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بی دریغ از صهیونیست ها وضعیت بایدن در نظرسنجی ها را بدتر کرد

حمایت بی دریغ از صهیونیست ها وضعیت بایدن در نظرسنجی ها را بدتر کرد