مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-03سياسي

رژیم صهیونیستی به سمت مرگ و نیستی پیش می رود


خطیب موقت نماز جمعه اصفهان با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: رژیم رو به مرگ صهیونیستی با وجود تمام حمایت هایی که از سوی جهان استکبار دارد در نهایت ضعف قرار گرفته و به سمت مرگ و نیستی پیش می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه نماز جمعه اصفهان ضمن سفارش به تقوی با استناد به قرآن کریم گفت: تنها راه سعادت بشر و رسیدن به بالاترین مقام  بندگی خدا  تقوی و پرهیزگاری است.

وی با اشاره به آیه 10 سوره مائده گفت: تقوا توشه ای ارزشمند برای آخرت آدمیان است و باعث سعادت مندی در دنیا و آخرت می شود و در همه امور  لازم است و آن را موجب نجات انسان دانست.

وی اظهار داشت: کسانی که در عمل و نه فقط به صورت ظاهری از خداوند و پیامبر اطاعت کنند، کسانی که اعمال خود را بدون ریا و خالصانه برای خدا انجام دهند و افراد صادق و راست گو  اهل رستگاری و نجات هستند.

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر گسترش  بسیج دانش آموزی به عنوان اولویت امروز جامعه تصریح کرد: دشمنان همواره روی دانش آموزان ایران سرمایه گذاری کرده و سعی داشتند با سند 2030 در مدارس ما نفوذ کند اما در تحقق این هدف ناکام ماندند و با برنامه های بسیج دانش آموزی می توانیم دانش آموزان را در برابر اهداف دشمنان مقاوم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی به سمت مرگ و نیستی پیش می رود

رژیم صهیونیستی به سمت مرگ و نیستی پیش می رود