مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-08سياسي

کشورها باید با تروریسم و افراط گرایی مبارزه کنند


اگر می خواهیم در منطقه به دنبال صلح پایدار و امنیت کافی باشیم لازم است کشورهای منطقه به ویژه دو کشور ایران و چین با همکاری خود با تروریسم و افراط گرایی مبارزه کنند.

- دادستان کل کشور گفت: اگر می خواهیم در منطقه به دنبال صلح پایدار و امنیت کافی باشیم لازم است کشورهای منطقه به ویژه دو کشور ایران و چین با همکاری خود با تروریسم و افراط گرایی مبارزه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین موحدی که به منظور شرکت در بیست و یکمین اجلاس دادستان های کل عضو سازمان همکاری شانگهای به کشور چین سفر کرده است با دادستان کل چین دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار دادستان کل کشور با قدردانی از دعوت و میزبانی این اجلاس مهم توسط کشور چین گفت: کشور ایران و چین دو کشور مهم منطقه بوده و در موضوعات مختلف دارای نگاه و سیاست مشترک هستند.

وی گفت: سفر رییس جمهور ایران به کشور چین و نیز عضویت ایران به عنوان عضو اصلی سازمان همکاری شانگ های نقطه عطفی در تاریخ روابط دو کشور داشته و موجب تقویت همکاری ها و بهبود مناسبات خواهد شد.

موحدی با بیان اینکه جایگاه دو کشور درعرصه بین المللی ایجاب می کند که روابط فیمابین در همه زمینه ها تقویت گردد گفت: این دیدار را در راستای بهبود همکاری های حقوقی و قضایی می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورها باید با تروریسم و افراط گرایی مبارزه کنند

کشورها باید با تروریسم و افراط گرایی مبارزه کنند