مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 19:502023-10-24فرهنگي

محمد خزاعی: در تبیین نظریه سینمای اسلامی عجله نکنید


ریییس سازمان سینمایی در اختتامیه چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با بیان اینکه « باید تلاش کنیم سینمای اسلامی داشته باشیم»، در عین حال گفت: - ریییس سازمان سینمایی در اختتامیه چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با بیان اینکه باید تلاش کنیم سینمای اسلامی داشته باشیم ، در عین حال گفت: دوستان در تبیین نظریه سینمای اسلامی عجله نکنند، الان دوستان روشنفکر موضع می گیرند اما سینمای اسلامی یعنی سینمای پیشرو و عدالت خواهانه و ستم ستیز، اسلام دین مترقی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره چهلم فیلم کوتاه تهران پس از یک هفته به پایان رسید و برگزیدگان این جشنواره به دبیری مهدی آذرپندار در آیین پایانی که عصر سه شنبه، دوم آبان ماه در برج میلاد در حال برگزاری است، معرفی خواهند شد.

در ابتدای این مراسم بعد از پخش تصاویری از حمله وحشیانه صهیونیست ها به مردم مظلوم فلسطین، مهدی سلوکی روی صحنه آمد و گفت: از آنچه که دیدم و شنیدم متوجه شدم استقبال خوبی از این رویداد شده است.

آنچه که برای بچه ها در دنیا رقم می خورد اصلا دوست داشتنی نیست.

آرزوی پایان ظلم و سیاهی و هر آنچه معنای غیرانسانی دارد را دارم و امیدوارم ندای پایان ظلم و پیروزی مظلوم به گوش همه برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد خزاعی: در تبیین نظریه سینمای اسلامی عجله نکنید

محمد خزاعی: در تبیین نظریه سینمای اسلامی عجله نکنید