مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-09اجتماعي

تجلیل از برگزیدگان جشنواره های ونوشه و آیه نگار در کانون پرورش فکری مازندران


هم زمان با هفته مازندران از برگزیدگان جشنواره ادبی ونوشه و جشنواره هنری آیه نگار کانون پرورش فکری مازندران تجلیل شد.

- تجلیل از برگزیدگان جشنواره های "ونوشه" و "آیه نگار" در کانون پرورش فکری مازندران ایسنا/مازندران هم زمان با هفته مازندران از برگزیدگان جشنواره ادبی ونوشه و جشنواره هنری آیه نگار کانون پرورش فکری مازندران تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، این آیین به مناسبت گرامی داشت هفته مازندران با حضور اعضای برگزیده، مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دبیر اجرایی ستاد گرامی داشت هفته مازندران و سایر مسئولان و خانواده ها در سالن اجتماعات این کانون برگزار شد.

حامد فاضلی کبریا با تبریک هفته مازندران از 14 آبان به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران و مازندران یاد کرد و افزود: در چنین روزی حکومت شیعی برای نخستین بار در ایران با حمایت و همراهی مردم شریف تبرستان از خاندان اهل بیت(ع) رسمی شد و در گستره فرهنگ و آداب و رسوم مردم استان تبلور و توسعه یافت.

وی با بیان اینکه فرهنگ و زبان مازندران دارای ظرفیت های کهن و غنی است، اظهار کرد: وظیفه داریم این ظرفیت گسترده فرهنگی و آداب و رسوم استان را تببین نموده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره های ونوشه و آیه نگار در کانون پرورش فکری مازندران

تجلیل از برگزیدگان جشنواره های ونوشه و آیه نگار در کانون پرورش فکری مازندران