مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-25سياسي

فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه نهادینه شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه گفت: برای رسیدن به این هدف متعالی، تمامی مردم و مسئولان باید تلاش کنند.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه گفت: برای رسیدن به این هدف متعالی، تمامی مردم و مسئولان باید تلاش کنند.

جعفر ذوالفقاری سوم آبان در جلسه هماهنگی امور ایثارگران گفت: فرزندان شهدا و خانواده ایثارگران با صدای بلند مطالبات خود را بیان کنند.

وی با تاکید بر جلب رضایت پروردگار در انجام امور، افزود: اجرای صحیح کارها و مسئولیت ها در مسیر تعیین شده از سوی انبیاء الهی و برای خداوند، دارای برکات فراوان و ماندگار خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همچنین با تاکید بر تلاش مسئولان و کارکنان در دستگاه های مختلف برای خدمت بیشتر به مردم و به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان در مسیر احیاء تفکر اسلام ناب محمدی و خدمت بی منت به مردم در جامعه گام بر دارند.

ذوالفقاری ترویج فرهنگ جهاد و شهادت را یک وظیفه همگانی دانسته و افزود: مسئولان در کنار اجرای قوانین کشوری، اجرای قوانین مربوط به ایثارگران را در اولویت کاری خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه نهادینه شود

فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه نهادینه شود