مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 17:452023-10-31بين الملل

تاکید ریاض و مسکو بر آتش بس فوری در غزه


وزرای خارجه عربستان و روسیه بر لزوم برقراری آتش بس فوری تاکید کرده و اظهار داشتند که راه حل های پیشنهادی برای مسئله فلسطین باید «آرمان مردم فلسطین» را تحقق بخشد.

- وزرای خارجه عربستان و روسیه بر لزوم برقراری آتش بس فوری تاکید کرده و اظهار داشتند که راه حل های پیشنهادی برای مسئله فلسطین باید آرمان مردم فلسطین را تحقق بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان و سرگیی لاوروف، همتای روس وی درباره اهمیت تلاش برای برقراری آتش بس در نوار غزه در راستای حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی تاکید کردند.

وزارت خارجه عربستان سعودی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: وزرای خارجه بر اهمیت نقش جامعه بین المللی در دستیابی به آتش بس فوری برای حفاظت کامل از غیرنظامیان و یافتن یک راه حل جامع و عادلانه برای مسئله فلسطین تاکید کردند.

بر اساس این بیانیه، وزرای خارجه دو کشور تاکید داشتند که این راهکار باید به گونه ای باشد که به آرمان های مردم برادر فلسطین جامه عمل بپوشاند.

این در حالی است که پیش تر ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه درخصوص درگیری میان حماس و رژیم صهیونیستی گفت، کلید حل وفصل این درگیری در واقع تشکیل کشور مستقل فلسطین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ریاض و مسکو بر آتش بس فوری در غزه

تاکید ریاض و مسکو بر آتش بس فوری در غزه