مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-16اقتصادي

واگذاری کارگاه های تولیدی لرستان به فعالان اقتصادی از ابتدای سال 1403


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: کارگاه های کوچکی با ابعاد 150 تا 200 متر در شهرک های صنعتی ایجاد کرده ایم که امکان واگذاری این سالن های تولید از ابتدای سال 1403 در تمامی شهرستان ها فراهم است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: کارگاه های کوچکی با ابعاد 150 تا 200 متر در شهرک های صنعتی ایجاد کرده ایم که امکان واگذاری این سالن های تولید از ابتدای سال 1403 در تمامی شهرستان ها فراهم است.

بهمن جعفری بیست و پنجم آبان ماه در جلسه توانمندسازی مشاورین کسب و کار لرستان، ضمن گرامی داشت هفته بسیج، اظهار کرد: در راستای بهبود فضای کسب و کار، قانونگذار قوانین متعددی را وضع کرده و به دولت منعکس شده است.

وی خاطرنشان کرد: در دولت نیز آیین نامه های اجرایی در سنوات گذشته تهیه و تدوین شده و هر وزارتخانه ای نیز موارد متعدد را به سازمان های استانی ابلاغ کرده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه کسب و کار باید توجیه فنی، اقتصادی و مالی داشته باشد، افزود: کسب و کار در نهایت باید به تولید و اشتغال استان کمک کند.

جعفری بیان کرد: کارگاه های کوچکی با ابعاد 150 تا 200 متر در شهرک های صنعتی ایجاد کرده ایم که امکان واگذاری این سالن های تولید از ابتدای سال 1403 در تمامی شهرستان ها فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری کارگاه های تولیدی لرستان به فعالان اقتصادی از ابتدای سال 1403

واگذاری کارگاه های تولیدی لرستان به فعالان اقتصادی از ابتدای سال 1403