مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-14فرهنگي

اقبال فراوان شیرازی ها به فضاهای تفریحی/ تفرجگاه های ارتفاعات فعال می شوند


مردم شیراز اقبال فراوانی به تفریحات نابی دارند که می توان با هر کدام از آن ها روحیه امید و سرزندگی را به زندگی خود و دیگران تزریق کرد.

گرچه شیراز دارای جاذبه های گردشگری به خصوص میراث فرهنگی زیادی دارد اما مردم عموماً به سمت پارک ها و باغات و ارتفاعات .

- ایسنا/فارس مردم شیراز اقبال فراوانی به تفریحات نابی دارند که می توان با هر کدام از آن ها روحیه امید و سرزندگی را به زندگی خود و دیگران تزریق کرد.

گرچه شیراز دارای جاذبه های گردشگری به خصوص میراث فرهنگی زیادی دارد اما مردم عموماً به سمت پارک ها و باغات و ارتفاعات زیاد این شهر نیز اقبال زیادی دارند.

مردم شیراز همواره به عنوان مردمانی با فرهنگ و ادب و همچنین بشاش و پرانرژی که زندگی را به خود و دیگران سخت نمی گیرند در ایران اسلامی می شناسند.

شیرازی ها به حق مردمانی میهمان نواز هستند که اعتقادشان بر این است که باید نهایت استفاده از زیبایی هایی که به خصوص در دل طبیعت و محیط اطراف زندگی آنان وجود دارد، را ببرند به همین دلیل، اماکن تفریحی در شیراز و بلکه مناطق اطراف آن در ایام تابستان به صورت هر شب و در سایر فصول در روزهای تعطیل بسیار شلوغ و پرازدحام است.

مدیریت شهری شیراز در دوران های گذشته اهتمام زیادی به گسترش بوستان های شیراز داشته است و در دوره جدید هم این تلاش ها و طرح ها بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقبال فراوان شیرازی ها به فضاهای تفریحی/ تفرجگاه های ارتفاعات فعال می شوند

اقبال فراوان شیرازی ها به فضاهای تفریحی/ تفرجگاه های ارتفاعات فعال می شوند