مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-05اقتصادي

چرخ کارخانه خاک خورده کرفس دوباره می چرخد؟


کارخانه عظیم کشت و صنعت کرفس یکی از کارخانه های صنایع تبدیلی در زمینه تولید انواع شوریجات، ترشیجات و رب گوجه فرنگی است که در سال 83 پروانه بهره برداری خود را گرفت و برای مدتی در سال های 84 و 85 اقدام به فعالیت کرد اما در سال 85 به علت کمبود سرمایه در گردش اعلام .

- ایسنا/همدان کارخانه عظیم کشت و صنعت کرفس یکی از کارخانه های صنایع تبدیلی در زمینه تولید انواع شوریجات، ترشیجات و رب گوجه فرنگی است که در سال 83 پروانه بهره برداری خود را گرفت و برای مدتی در سال های 84 و 85 اقدام به فعالیت کرد اما در سال 85 به علت کمبود سرمایه در گردش اعلام ورشکستگی کرده و تعطیل شد.

این کارخانه دارای تجهیزات بسیار پیشرفته است و افزون بر 300 میلیارد تومان ابنیه، تجهیزات و دستگاه های این کارخانه از 17 سال پیش تاکنون به علت تعطیلی در حال خاک خوردن است و در صورت احیاء می تواند نقش مؤثری در اشتغال و جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی منطقه برخوردار باشد و رونق اقتصاد شهرستان نوپای درگزین را شتاب بخشد.

در اسفند سال 1401 فرماندار درگزین از احیاء مجدد این کارخانه عظیم صنایع تبدیلی در سال 1402 خبر داد اما اینکه روند احیاء این واحد صنایع تبدیلی در چه مرحله ای است و آیا در سال جاری این واحد پس از 17 سال دوباره به چرخه تولید باز خواهد گشت یا خیر؟ سوالاتی است که جوابشان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ کارخانه خاک خورده کرفس دوباره می چرخد؟

چرخ کارخانه خاک خورده کرفس دوباره می چرخد؟