مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:552023-11-19پزشكي

دستگاه الکترو شوک قلبی اتوماتیک در مکان های عمومی شیراز تعبیه شود


نائب رییس شورای اسلامی شهر شیراز از شهرداری خواست تعبیه دستگاه الکترو شوک قلبی اتوماتیک در مکان های عمومی شیراز را در دستور کار قرار دهد.

- ایسنا/فارس نائب رییس شورای اسلامی شهر شیراز از شهرداری خواست تعبیه دستگاه الکترو شوک قلبی اتوماتیک در مکان های عمومی شیراز را در دستور کار قرار دهد.

محمدتقی تذروی امروز، 28 آبان در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز خطاب به شهردار شیراز گفت: تغییرات جمعیتی، فرآیند افزایش سن و تغییرات سریع شیوه زندگی منجر به روند رو به افزایش ابتلا، ناتوانی و مرگ و میر ناشی از بیماری ­های غیر واگیر از جمله مشکلات قلبی ­عروقی شده است.

نائب رییس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: بیماری های قلبی عروقی و سکته قلبی یکی از شایع ترین و اصلی ترین علل مرگ و میر در جهان خصوصا در کشورهای جهان سوم و کشور ما به شمار می رود که حتی با وجود پیشرفت امروزی علم پزشکی و مراقبت های خوب درمانی که منجر به نجات جان افراد زیادی از مرگِ ناشی شده است، باز هم آمار مرگ و میر ناشی از این عارضه بسیار بالا است.

وی با تأکید بر اینکه پیشگیری از بروز حوادث قلبی بیش از پیش حائز اهمیت است، اظهار کرد: اصلاح سبک زندگی، آگاهی و استفاده از تجهیزات و دستگاه های پزشکی در محیط خارج از بیمارستان جهت افرادی که دچار چنین حوادثی می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه الکترو شوک قلبی اتوماتیک در مکان های عمومی شیراز تعبیه شود

دستگاه الکترو شوک قلبی اتوماتیک در مکان های عمومی شیراز تعبیه شود