مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 13:002023-10-26سياسي

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید آرمان علی وردی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار صمیمانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید معزز گفت: - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پنجشنبه 4 آبان ماه با حضور در منزل شهید امنیت آرمان علی وردی به مناسبت اولین سالگرد شهادت این شهید والامقام با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار صمیمانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید معزز گفت: شهید آرمان منتخب خداوند بود تا به این مقام رسید و عزیز ملت شد.

معاون رییس جمهور با اشاره به تعداد 5 شهید در تهران که در ناآرامی های سال گذشته به شهادت رسیدند، گفت: خدا برای ماموریت مهمی شهید آرمان را انتخاب کرد که نشان دهنده ویژگی های معنوی این شهید است و هرکسی به این مقام و جایگاه نمی رسد.

امیدوار هستم جوانان ما از شهید آرمان علی وردی الگو بگیرند.

دکتر قاضی زاده هاشمی با اشاره به ویژگی های اخلاقی و فضائل معنوی شهید علی وردی، گفت: عکس های شهید با همه ارتباط برقرار کرد به گونه ای که رهبر معظم انقلاب ایشان را به اسم آرمان عزیز مورد خطاب قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید آرمان علی وردی

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید آرمان علی وردی