مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-14سياسي

آستین این امام جمعه جوان برای کار و مطالبه گری همیشه بالاست+تصاویر


همنشینی با دانش آموزان از این امام جمعه جوان فردی مورد وثوق و گاهی در نقش دوست و مشاور ساخته است که او را فردی امین برای بازگو کردن مسائل شخصی دانش آموزان تبدیل کرده است.

- خبرگزاری فارس باشت-فتح الله پوران پور- حجت الاسلام امید گنجه ای بیش از 2سال است که امامت جمعه  شهرستان باشت را بر عهده دارد.

مردمی بودن و محبوبیتش زبانزد خاص و عام است.

وجود روحانی جوان و امام جمعه ای که هم حرف نسل جوان و نوجوان است می تواند انقلاب اسلامی را در پاسداشت آرمان های آن و انتقال به نسل های بعدی موفق کرده و آن را بیمه کند این امر موهبت بزرگی است که باید در تمام عرصه ها به آن دقت داشت.

دغدغه هایی از جنس فرهنگ اما آنچه که باعث شد تا وی سوژه گزارش ما باشد، دغدغه مندی این امام جمعه جوان در مسائل فرهنگی و همچنین چگونگی مدیریت فرهنگی و تصمیم گیری و هدایت صحیح در حیطه فرهنگ و دین است.

  حجت الاسلام گنجه ای معتقد است که بسیاری از ایده ها و توصیه های معرفتی تبلیغی در بین مسئولان، اجرایی نمی شود و به همین جهت تصمیم گرفته است تا از طریق جایگاه امامت جمعه و تریبون این نماز عبادی سیاسی، این مساله با بسط ید بیشتر و ارتباط بهتر با نهادهای تصمیم گذار، منویات فراموش شده اهل بیت علیهم السلام را در حد امکان اجرایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستین این امام جمعه جوان برای کار و مطالبه گری همیشه بالاست+تصاویر

آستین این امام جمعه جوان برای کار و مطالبه گری همیشه بالاست+تصاویر