مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:302023-10-25بين الملل

حجم بمب های پرتاب شده به غزه برابر با بمب اتمی هیروشیما


رییس دفتر رسانه های دولتی در نوار غزه در سخنانی گفت که حجم بمب های پرتاب شده به غزه با حجم بمب اتم اصابت کرده به هیروشیما برابری می کند.

- رییس دفتر رسانه های دولتی در نوار غزه در سخنانی گفت که حجم بمب های پرتاب شده به غزه با حجم بمب اتم اصابت کرده به هیروشیما برابری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلامه معروف، رییس دفتر رسانه های دولتی در نوار غزه در کنفرانس مطبوعاتی در این باره اظهار کرد: رژیم اشغالگر از آغاز جنگ با بیش از 12 هزار تُن مواد منفجره؛ معادل قدرت بمب اتمی هیروشیما، نوار غزه را با میانگین 33 تن مواد منفجره در هر کیلومتر مربع بمباران کرده است.

طبق گزارش خبرگزاری سما، وی با بیان اینکه در نوار غزه از هر 100 شهروند، یک نفر در اثر هولوکاست نازی ها در نوار غزه شهید یا مجروح شده است، خاطرنشان کرد: تعداد کل آوارگان به حدود یک میلیون و 400 هزار شهروند رسیده است که 70 درصد از کل جمعیت نوار غزه را تشکیل می دهد.

این افراد در بیش از 222 مرکز اسکان داده شده اند.

معروف همچنین گزارش داد: بیش از 183 هزار واحد مسکونی در اثر تجاوزات ادامه دار آسیب دیدند، که 50 درصد واحدهای مسکونی در نوار غزه را شامل می شود، بیش از 28 هزار واحد مسکونی در اثر حملات به غزه به طور کامل تخریب یا غیرقابل سکونت شده اند و همچنین 75 مقر و ساختمان دولتی ویران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم بمب های پرتاب شده به غزه برابر با بمب اتمی هیروشیما

حجم بمب های پرتاب شده به غزه برابر با بمب اتمی هیروشیما