مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 21:352023-11-10سياسي

تایید صلاحیت 130 داوطلب انتخابات مجلس در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد


رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 130 داوطلب در سه حوزه انتخابیه این استان از سوی هیات اجرایی تایید صلاحیت شدند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 130 داوطلب در سه حوزه انتخابیه این استان از سوی هیات اجرایی تایید صلاحیت شدند.

سیدجواد هاشمی مهر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه از تعداد 174 داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات در سه حوزه انتخابیه در مرحله اول دو نفر انصراف خود را به هیات های اجرایی اعلام کردند، افزود: صلاحیت 130 داوطلب در سه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده و گچساران و باشت از سوی هیات اجرایی انتخابات تایید شد.

او با اشاره به ابلاغ نتایج هیات اجرایی از عدم تایید یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: 18 داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این سه حوزه انتخابیه عدم تایید و 24 داوطلب عدم احراز صلاحیت شدند.

رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی پس از پایان مرحله نامنویسی قطعی آغاز شده بود و پنجشنبه هجدهم آبان به پایان رسید و از امروز تا فردا به کسانی که شرایط لازم را کسب کردند، ابلاغ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 130 داوطلب انتخابات مجلس در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد

تایید صلاحیت 130 داوطلب انتخابات مجلس در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد