مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 10:452023-10-26سياسي

استاندار کرمان بر تامین زیرساخت های بیمارستان جدید روانپزشکی تاکید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در حاشیه بازدید از روند ساخت بیمارستان جدید روانپزشکی امام رضا(ع) جنب بیمارستان افضلی پور اظهار کرد: تامین زیرساخت های بیمارستان روانپزشکی ازجمله برق و آب و گاز و فاضلاب مورد پیگیری شود.

وی همچنین ساخت بیمارستان جدید روانپزشکی کرمان توسط خیر را اقدامی امیدوارکننده خواند و ابراز داشت: ساختار بیمارستان روانپزشکی بهشتی کرمان برای بیمارستان نبوده است و  45 سال است که کار می کند و دیگر استعدادی برای بیمارستان ندارد.

استاندار کرمان ادامه داد: بیماران روانی غریب ترین و مظلوم ترین بیماران هستند و گرفتاری های خاص خودشان را دارند و نیاز است، مکان متناسب و قابل قبولی برای درمان آنها وجود داشته باشد.

فداکار با اشاره به اینکه کرمان مرکز درمان در جنوب شرق کشور و بیماران از سایر استان های همجوار به این خطه می آیند، راه اندازی بیمارستان روانپزشکی را امری ضروری دانست.

وی عنوان کرد: زون بیمارستانی در محل بیمارستان افضلی پور  کرمان ایجاد شده است و  دسترسی خوبی برای مردم و بیماران به این مجموعه وجود دارد.

استاندار کرمان با تاکید دوباره بر تامین زیرساخت های بیمارستان روانپزشکی امام رضا ع ابراز داشت: جلسه ای با حضور معاون عمرانی استاندار برای رفع مشکلات زیرساختی برگزار می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان بر تامین زیرساخت های بیمارستان جدید روانپزشکی تاکید کرد

استاندار کرمان بر تامین زیرساخت های بیمارستان جدید روانپزشکی تاکید کرد