مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-03سياسي

امام جمعه بوشهر: حماسه زنان لرده در تقویم کشور ثبت شود


از شورای فرهنگ عمومی کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقاضا می شود یکی از روزهای 8 ، 9 و یا 10 آبان به عنوان روز مبارزات ضداستعماری زنان ایران با نگاه مقاومت زنان لرده استان بوشهر ثبت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس استان بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر حس مسؤولیت نسبت به مظلومان را از ویژگی های مسلمانان دانست و اظهار داشت: مسلمانان براساس دستور خداوند متعال و پیامبر گرامی اسلام باید نسبت به مظلومان احساس مسئولیت کنند و به یاری آنان بشتابند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با محکوم کردن جنایات اسراییل غاصب در قتل و عام مردم بی دفاع و عزیز فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگر کشورهای استکباری علیه مردم مظلوم و بی دفاع دست به جنایت بزرگی زده اند که در تاریخ جهان بی نظیر است.

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با حمایت کشورهای استکباری قصد دارند فلسطین را نابود کنند خاطرنشان کرد: مردم مسلمان ایران با تمام وجود در مقابل دشمنان از جمله رژیم صهیونیستی ایستاده اند و از مظلومان دفاع می کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان فاجعه آفرینی صهیونیست ها و آمریکایی ها علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بوشهر: حماسه زنان لرده در تقویم کشور ثبت شود

امام جمعه بوشهر: حماسه زنان لرده در تقویم کشور ثبت شود