مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-16بين الملل

حماس: کمیته حقیقت یاب ادعای تل آویو در خصوص بیمارستان های غزه را بررسی کند


«خالد القدومی» نماینده حماس در ایران در پاسخ به ادعای تل آویو در خصوص استفاده مقاومت از مراکز درمانی در جنگ غزه، خواستار تشکیل کمیته بین المللی حقیقت یاب و بی طرف برای بررسی این ادعا شد.

-   خالد القدومی تصریح کرد: واقعیت رژیم صهیونیستی از اساس بر پایه دو فاکتور اصلی تاسیس شده است، فاکتور نخست دروغ، ادعا و افتراء و تولید روایت های دروغین و جعلی است که هیچ اصالت تاریخی یا جغرافیایی ندارد، همان طور که ادعا می کنند که سرزمین فلسطین سرزمینی بدون ملت بوده است و ملت فلسطین ملتی بدون سرزمین هستند، و امثال چنین ادعاهای واهی  و فاکتور دوم صهیونیست ها، فاکتور کشتار و قتل عام است .

وی با اشاره به فاجعه کشتار دیر یاسین که در سال 1948 به دست رژیم صهیونیستی به وقوع پیوست، گفت: طبق اظهارات مناخیم بگین نخستین نخست وزیر رژیم صهیونیستی از حزب لیکود و قصاب دیر یاسین، اگر دیر یاسین رخ نداده بود، تصور وجود اسراییل غیرممکن بود .

نماینده حماس در ایران افزود: مناخیم بگین کسی بود که به دلیل همین کشتار دیریاسین در لندن هم تحت تعقیب قرار داشت و برای دستگیری او جایزه هنگفتی به پوند گذاشته بودند و او مجبور به تغییر چهره شده بود تا شناخته نشود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: کمیته حقیقت یاب ادعای تل آویو در خصوص بیمارستان های غزه را بررسی کند

حماس: کمیته حقیقت یاب ادعای تل آویو در خصوص بیمارستان های غزه را بررسی کند