مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-20سياسي

رییس ستاد ملی روایت پیشرفت: به همت جوانان ایران اقیانوس پیما شده ایم


رییس ستاد ملی روایت پیشرفت در بازدید از ایزوایکو گفت: همت جوانان این کشور مایه پیشرفت همه جانبه شده و اقیانوس پیمایی کشتی های ایران را مدیون هوش سرشار و اعتماد به نسل جوان این کشور هستیم.

- حجت الاسلام حامد تقدیری رییس ستاد ملی پیشرفت در حاشیه بازدید از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اظهار این که امروز کشتی سازی و صنایع دریایی کشورمان در منطقه و جهان، حرف های بسیاری برای گفتن دارند، افزود: این درخشش را مدیون اعتماد به جوانان این کشور هستیم که توانستند با جرات و شهامت در عرصه هایی وارد شوند که دانش آن تنها در اختیار کشورهای معدودی بوده است.

وی با بیان این که یکی از نقاط مهم حضور جوانان در برنامه های روایت پیشرفت، بازدید از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران واقع در بندرعباس است، افزود: دیدن کارهای بزرگی که در این مجتمع با استفاده از دانش روز صورت می گیرد، بسیار با اهمیت است و لذا آثار این بازدید را در نگاه و اندیشه نسل جوان کشورمان شاهد هستیم.

  مزیت ما در حوزه دریا است و نباید از آن غافل شویم حجت الاسلام تقدیری ادامه داد: ما کشوری دریایی با سواحل بسیار گسترده در شمال و جنوب کشورمان هستیم و مزیت ما، کشتی سازی و صنایع فراساحل است و وقتی با متخصصان این حوزه و کارگران پرتلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد ملی روایت پیشرفت: به همت جوانان ایران اقیانوس پیما شده ایم

رییس ستاد ملی روایت پیشرفت: به همت جوانان ایران اقیانوس پیما شده ایم