مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-13اقتصادي

10 طرح ارتقای بهره وری آب استان یزد تایید شد


معاون آمار و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: 10 طرح در حوزه آب استان مورد تایید سازمان ملی بهره وری قرار گرفته است.

- جعفر رحمانی، معاون آمار و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: 25 طرح بهره وری از سوی استان یزد به سازمان ملی بهره وری ارسال شد و در نهایت 10 طرح مورد قبول این سازمان قرار گرفت که خط سبز آبرسان، اتاق شیشه ای، بازار آب و نصب کنتور هوشمند جزو طرح های مورد تایید برای استان در حوزه آب است.

وی طرح خط سبز آبرسان را یکی از مهمترین طرح ها در حوزه بهره وری استان دانست و افزود: در این طرح صنایع از پساب و فاضلاب به جای آب های کیفی استفاده خواهند کرد.

  معاون آمار و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با بیان اینکه بخش عمده ای از لوله گذاری این طرح انجام شده است، تصریح کرد: یکی از نکات مهم و قابل توجه در طرح خط سبز آبرسان، توجیه کردن صنایع برای استفاده از پساب است که می تواند بهره وری در حوزه آب صنایع و استان را بالا ببرد.

  رحمانی هوشمندسازی چاه های کشاورزی و صنعتی را از جمله طرح بهره وری استان معرفی کرد و گفت: این طرح باعث بهره وری آب به ویژه در بخش کشاورزی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 طرح ارتقای بهره وری آب استان یزد تایید شد

10 طرح ارتقای بهره وری آب استان یزد تایید شد