مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-28اقتصادي

هزینه سالانه هر کیلومتر نگهداری روشنایی راهها در بوشهر چقدر است؟


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر اخترشناس با بیان اینکه راه های استان بوشهر مجهز به 142 کیلومتر روشنایی طولی است، گفت: هزینه سالانه هر یک کیلومتر نگهداری روشنایی راهها 70 میلیون تومان است که به صورت جاری در تمام ایام سال توسط اکیپ اداره ایمنی راه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: روشنایی بیش از 6 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان های مختلف استان در نیمه نخست امسال تأمین شد.

  وی با اشاره به اینکه ارتقای ایمنی جاده ها از اولویت های این اداره کل است، افزود: همچنین نصب برج روشنایی در 8 نقطه محورهای مواصلاتی استان به ویژه نقاط حادثه خیز تأمین شد که امیدواریم به کاهش تصادفات این نقاط منجر شود.

اخترشناس با اشاره به سرمایه گذاری 122 میلیارد ریالی برای پروژه های روشنایی راههای استان از ابتدای امسال، خاطرنشان کرد: این پروژه ها شامل روشنایی جاده کلل به زیارت، چاهکوتاه- دویره، کمربندی اهرم، محورهای پلیس راه به عربی شهرستان دشتی، روستای سراج آباد شهرستان دشتستان، ورودی اتوبان بوشهر به عالیشهر، تقاطع آباد در محور اهرم- برازجان و تقاطع دانشگاه آزاد دیلم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه سالانه هر کیلومتر نگهداری روشنایی راهها در بوشهر چقدر است؟

هزینه سالانه هر کیلومتر نگهداری روشنایی راهها در بوشهر چقدر است؟