مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 21:052023-11-18پزشكي

کشف بیش از 1820 قلم دارو و کالاهای سلامت محور غیرمجاز در شیراز


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از کشف بیش از هزار و 820 قلم دارو و کالاهای سلامت محور غیرمجاز و قاچاق در شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از کشف بیش از هزار و 820 قلم دارو و کالاهای سلامت محور غیرمجاز و قاچاق در شیراز خبر داد.

محمدجواد راعی امروز، 27 آبان با بیان اینکه قاچاق داروهای غیرمجاز و کالاهای سلامت محور، علاوه بر اینکه سلامتی افراد جامعه را به شدت تهدید می کند، به اقتصاد کشور نیز ضربه می زند، افزود: در بازدید ضربتی از یکی از پاساژهای سطح شیراز، بیش از 12 میلیارد ریال از انواع داروهای غیر مجاز و قاچاق، فرآورده های گیاهی و دست ساز و مکمل های ورزشی قاچاق، کشف و توقیف شد.

وی ادامه داد: در این بازدید میدانی که با حضور کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مقام قضایی و نیروهای انتظام انجام شد، 6 واحد صنفی متخلف تعطیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

راعی با هشدار نسبت به برخورد قانونی با تهدیدکنندگان سلامت مردم، همچنین از کشف تعدادی داروی سقط جنین در این بازدید خبر داد و افزود: بر اساس مصوبات ماده 58 و تبصره 2 ماده 61 قانون جوانی جمعیت مصوب سال 1400 مجلس شورای اسلامی، توزیع داروهای رایج در سقط جنین تنها برای عرضه مراکز بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 1820 قلم دارو و کالاهای سلامت محور غیرمجاز در شیراز

کشف بیش از 1820 قلم دارو و کالاهای سلامت محور غیرمجاز در شیراز