مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 00:052023-11-10سياسي

نتانیاهو گلوی اطفال و مردم غزه را هدف قرار داده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آیت اله سید نصیر حسینی (امام جمعه شهر یاسوج) در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج، با اشاره به اینکه بشر با استفاده از علم و ساخت سلاح های جنگی غیرنظامیان غزه را به خاک و خون می کشد، - امام جمعه شهر یاسوج گفت: امروز بایدن و نتانیاهو گلوی اطفال و مردم غزه را هدف قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آیت اله سید نصیر حسینی (امام جمعه شهر یاسوج) در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج، با اشاره به اینکه بشر با استفاده از علم و ساخت سلاح های جنگی غیرنظامیان غزه را به خاک و خون می کشد، اظهار داشت: دستیابی به تجهیزات و پیشرفت علمی بشر زمانی ارزشمند است که در خدمت سلامت انسان ها و صلح جهانی بکار گرفته شود.

آیت الله حسینی تصریح کرد: بازخوانی جنایت های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در طول تاریخ علیه بسیاری از ملت های آزاده جهان به ویژه برای نسل امروز یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

امام جمعه یاسوج: بازخوانی جنایت های آمریکا و اسراییل در منطقه ضروری است.

آیت الله حسینی گفت: بازخوانی جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در منطقه به ویژه نسل امروز یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو گلوی اطفال و مردم غزه را هدف قرار داده است

نتانیاهو گلوی اطفال و مردم غزه را هدف قرار داده است