مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-04سياسي

13 آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال است


رییس دانشگاه فنی حرفه ای هرمزگان گفت: 13 آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال و اعتلای هویت ایرانی- اسلامی خود در برابر زیاده خواهی قدرت های بیگانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سیدرضا موسوی رییس دانشگاه فنی حرفه ای هرمزگان امروز در راهپیمایی 13 آبان مرکز هرمزگان گفت: 13 آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال و اعتلای هویت ایرانی- اسلامی خود در برابر زیاده خواهی قدرت های بیگانه است.

    به گفته وی، حرکت تاریخی دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 در تقابل با رفتارهای استکباری آمریکایی ها، نشانی از تداوم استقلال طلبی ملت انقلابی ایران و مرحله جدیدی از نقش آفرینی قشر دانشجو در ترسیم نقاط عطف تاریخی این مرز و بوم است و دانشجویان و دانش آموزان متعهد و آگاه نیز در این روز بزرگ به تمامی جهانیان نشان دادند که به هیچ عنوان زیر سلطه استکبار و استبداد نخواهند رفت و در راه حفظ شان، کیان، استقلال و اعتلای ایران اسلامی جان خود را نثار می کنند.

 وی با گرامیداشت این روز بزرگ در برهه ای که هجمه های مختلفی از سوی استکبار وارد می شود، ضمن اینکه یادآور تجدید میثاق با تعهد، ایمان، خودباوری و وحدت و یکپارچگی یک ملت است، گفت: این روز فرصتی را برای تعمق ، تفکر و آگاه سازی نسل جوان و آینده ساز میهن اسلامی فراهم می آورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال است

13 آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال است