مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-21اجتماعي

به واسطه آموزش تلفات جاده ای استان یزد بر مدار کاهشی است


مسئول دبیرخانه کمیسیون ایمنی استان یزد گفت: همزمان با روز جهانی یادمان قربانیان حوادث و سوانح رانندگی، طرح آموزشی ویژه دانش آموزان دختر روستای ملاباشی و آشکارسازی انتهای خودروهای سنگین در استان یزد اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، امروزه تصادفات رانندگی، اولین عامل مرگ افراد 5 تا 29 ساله شناخته شده است و بر اساس آمارهای مرکز آمار سازمان بهداشت جهانی، سالانه بیش از یک میلیون و 350 هزار نفر در تصادفات رانندگی کشته می شوند.

بر همین اساس سومین یکشنبه ماه نوامبر هر سال با هدف جلب توجه افراد به آسیبی که به قربانیان، خانواده ها و جوامع در تصادفات رانندگی وارد می شود، به نام روز جهانی یادبود قربانیان تصادفات رانندگی نام گذاری شده و گرامی داشته می شود.

جواد ذاکر، مسئول دبیرخانه کمیسیون ایمنی استان یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به این که یکی از راهکارهای کاهش سوانح رانندگی و آسیب های ناشی از آن، آموزش است، کارشناسان راهداری و پلیس راه با حضور در جمع دانش آموزان روستاها آنان را با نکات ایمنی مرتبط با رانندگی و خطرات متوجه عابرین پیاده آشنا می کنند.

وی افزود: اجرای طرح برچسب گذاری و آشکارسازی انتهای خودروهای سنگین در محل پاسگاه پلیس راه محور مهریز – انار، توسط پرسنل راهداری و عوامل پلیس راه، از دیگر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به واسطه آموزش تلفات جاده ای استان یزد بر مدار کاهشی است

به واسطه آموزش تلفات جاده ای استان یزد بر مدار کاهشی است