مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-29سياسي

بدهکاران مالی ومهریه بیشترین زندانی جرایم غیرعمد ومالی در اردبیل


رییس ستاد دیه استان اردبیل با اشاره به اینکه ستاد دیه در ماه رمضان 72 جشن گلریزان برگزار کرده است، گفت: بیشترین زندانیان جرائم غیرعمد و مالی در استان بدهکاران مالی و مهریه می باشند.

- ایسنا/اردبیل رییس ستاد دیه استان اردبیل با اشاره به اینکه ستاد دیه در ماه رمضان 72 جشن گلریزان برگزار کرده است، گفت: بیشترین زندانیان جرائم غیرعمد و مالی در استان بدهکاران مالی و مهریه می باشند.

کریم الله محبوبی اناری 7 مهر در نشست با خبرنگاران افزود: در سال جاری و در ماه رمضان در 12 شهرستان و 20 بخش و 40 دهستان استان جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی برگزار کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 6 جشن آزادسازی برگزار شده است، بیان کرد: در ماه محرم و صفر ششمین همایش حسینیان دارالارشاد اردبیل اجرا شد و همچنین پویش مردمی نذر هشتم در فضای مجازی و برنامه هر مسجد آزادی یک زندانی برگزار شد.

محبوبی ادامه داد: 138 نفر زندانی جرایم غیر عمد و مالی با محکومیت مبلغ 166 میلیارد تومان از زندان های استان آزاد شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیشترین زندانیان جرایم غیرعمد و مالی را بدهکاران مالی و مهریه برشمرد و اضافه کرد: زندانیان آزاد شده 2 نفر حوادث کارگاهی و 3 نفر ایراد صدمه بدنی و قتل غیرعمد و 85 نفر بدهکاران مالی و 45 نفر مهریه و 2 نفر نفق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهکاران مالی ومهریه بیشترین زندانی جرایم غیرعمد ومالی در اردبیل

بدهکاران مالی ومهریه بیشترین زندانی جرایم غیرعمد ومالی در اردبیل