مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-14سياسي

مشاور وزیر نیرو: امروز دشمن به عظمت جمهوری اسلامی ایران اذعان دارد


مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: انقلاب اسلامی از جنگ تحمیلی سربلند بیرون آمد و امروز دشمن به عظمت انقلاب و جمهوری اسلامی ایران اذعان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، یعقوب مرادی، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در دیدار با جانباز 70 درصد دفاع مقدس در سمنان اظهار کرد: امروز ایران بر قله عزت و افتخار ایستاده و تمام ابرقدرت های جهان این را دریافته اند و این مهم به خاطر دلاورمردی و ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.

وی با بیان اینکه تاریخ هر کشوری مهم است و همه مردم و ملت ها به تاریخ کشورشان افتخار می کنند، گفت: تاریخ ایران نیز دارای فراز و نشیب هایی بوده است؛ دوره هایی تحقیرآمیز و برخی دیگر از دوران افتخارآمیز بوده و هشت سال دفاع مقدس دوران پرافتخار مردم ایران است که با دست خالی مقابل صدام و حامیانش ایستادند.

 مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با تأکید بر اینکه عملکرد درخشان مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس بهترین ارمغان برای نسل حال و آینده است، گفت: زمانی که دشمن به کشور ایران حمله کرد، همه مردم ایستادند و علی رغم اینکه دست خالی بودند؛ اما فداکاری و از میهن دفاع کردند.

مرادی افزود: امروز با افتخار می توانیم بگوییم و در کتاب ها ثبت کنیم که در هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور به دشمن واگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور وزیر نیرو: امروز دشمن به عظمت جمهوری اسلامی ایران اذعان دارد

مشاور وزیر نیرو: امروز دشمن به عظمت جمهوری اسلامی ایران اذعان دارد