مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-13اقتصادي

نظارت و ارزیابی پیوسته از مهم ترین عوامل سلامت نظام اداری


معاون بازرسی و سلامت اداری مرکز بازرسی و ارزیابی عملکرد و ارتباطات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نظارت و ارزیابی پیوسته را از شاخص های مهم عوامل سلامت نظام اداری بیان کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بازرسی و سلامت اداری مرکز بازرسی و ارزیابی عملکرد و ارتباطات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نظارت و ارزیابی پیوسته را از شاخص های مهم عوامل سلامت نظام اداری بیان کرد.

بهروز لطفی در نشست مشترک با اعضای شورای معاونان بهزیستی استان، آسیب شناسی نظام اداری را از الزامات نیل به سلامت اداری عنوان کرد: با اعمال کنترل های به موقع و نظارت های مستمر می توان نسبت به رفع نقایص در راستای بهبود سلامت اداری اقدام و میزان بهره وری هر سازمان را ارزیابی و در نهایت به توانمندسازی سازمان ها کمک کرد.

وی افزود: ارتقای بهره وری و بهبود نظام پیشنهادها، در راستای گسترده کردن خدمات و ایجاد فضای سالم، افزایش دامنه آگاهی ها و افزایش کیفیت خدمات سازمان ها مهم و قابل توجه است.

وی همچنین هدف از نظارت و ارزیابی منظم و منسجم را در راستای بهبود شاخص های خدمت رسانی و رضایت مندی عمومی بیان کرد و گفت: ارائه پیشنهادهای لازم برای بهبود و ارتقای سطح عملکرد سازمان ها و ادارات و اصلاح فرایندها، با لحاظ شناسایی فرصت ها، چالش ها، نقاط ضعف و قوت و ارائه راهکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت و ارزیابی پیوسته از مهم ترین عوامل سلامت نظام اداری

نظارت و ارزیابی پیوسته از مهم ترین عوامل سلامت نظام اداری