مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-17سياسي

ساخت شهرک خرمای بوشهر 6 سال در حد وعده مانده است


امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم تقویت بازار بین المللی خرما گفت: 6 سال قبل ضرورت ایجاد شهرک صنعتی جامع خرما در استان بوشهر پیشنهاد و مصوب شد ولی متأسفانه اجرایی نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای نگهبان برگزاری انتخابات پرشور در 11 اسفند را وظیفه همه آحاد جامعه دانست و اظهار داشت: اساساً انتخابات در نظام مدیریتی سیاسی دارای محاسبات گوناگونی است که مهمترین آن محاسبه آماری مشارکت مردم در ساختار مدیریتی کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تأکید کرد: هر میزان شرکت کننده در انتخابات حضور بیشتری داشته باشد، یعنی مردم نسبت به نظام و آینده خود توجه ویژه و حساس دارند و هر میزان تعداد شرکت کنندگان در انتخابات بالا باشد مردم نسبت به نظام وفادار و متعهد و نسبت به ساختار مدیریتی و نظارتی جامعه حساس هستند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اکنون دشمنان انقلاب اسلامی ایران دنبال این هستند که تا می تواند حضور مردم در صحنه های سرنوشت ساز از جمله انتخابات کم کنند گفت: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری وظیفه شورای نگهبان و مسئولان زمینه سازی حضور فعال، گسترده و پرشور مردم در انتخابات 11 اسفند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت شهرک خرمای بوشهر 6 سال در حد وعده مانده است

ساخت شهرک خرمای بوشهر 6 سال در حد وعده مانده است