مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-04سياسي

یادوراه شهدای غزه در روستای «علم کندی» زنجان برگزار شد


یادواره شهدای دانش آموز و شهدای غزه با حضور پرشور دانش آموزان و مردم شهید پرور روستای«علم کندی» برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، یادواره شهدای غزه ظهر امروز با حضور و نقش آفرینی دانش آموزان به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان و با مشارکت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برادران و خواهران و مدارس روستای علم کندی برگزار شد.

غورقانلو، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در این یادواره با تقدیم درود و تحیات به روح پرفتوح 3535 شهید استان زنجان و شهدای دانش آموز و شهدای مظلوم غزه از تمام همکاری ها و هم افزایی ها بابت برگزاری برنامه تقدیر کرد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و ابراز انزجار از اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی افزود: امروز ما در این مسجد گرد هم آمده ایم تا اعلام کنیم در هر حال پشتیبان انقلاب، نظام اسلامی و ولایت فقیه همچون شهیدان حسین فهمیده و بهنام محمدی هستیم و در راه دفاع از مظلوم و مقابله با ظالمان و غاصبان ذره ای کوتاه نمی آییم.

وی با بیان اینکه هشتم آبان ماه سالروز شهادت نوجوان 13 ساله شهید محمدحسین فهمیده، به عنوان یک روز تاریخی در ذهن دانش آموزان ثبت شده است چرا که آن شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادوراه شهدای غزه در روستای «علم کندی» زنجان برگزار شد

یادوراه شهدای غزه در روستای «علم کندی» زنجان برگزار شد