مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-09سياسي

پیروزی ترامپ چه معنایی برای جهان خواهد داشت؟


نظرسنجی نشان می دهد که درست یک سال پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، ترامپ در پنج ایالت از شش ایالتی که مهمترین کانون های مبارزه انتخاباتی هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، شاید این (پیامد) همه گیری، یا تورم، یا قبیله گرایی باشد، اما هرچه می گذرد دشوارتر بتوان انکار کرد که در صحنه سیاست آمریکا، رخدادی غریب و شگفت در حال وقوع است.

از زمانی که بایدن به ریاست جمهوری رسید، اقتصاد آمریکا، چهارده میلیون فرصت شغلی تازه خلق کرده و فهرست دستاورد های قانونگذاری اش نیز شانه به شانه روسای جمهوری همچون فرانکلین روزولت و لیندون جانسون می زند.

با اینحال، تازه ترین افکارسنجی موسسه گالوب نشان می دهد که حمایت کلی از بایدنِ هشتادساله، تنها 37% است.

در این حال، ترامپ با 91 مورد اتهامات جنایی در آتلانتا، میامی، نیویورک و واشنگتن دی سی روبروست که برخی شان به تلاش او برای سرنگونی دولت آمریکا مربوط می شود.

با اینحال، ترامپ 77 ساله پیشتاز رقابت های مقدماتی نامزد های جمهوریخواه است که مایک پنس معاونش در کاخ سفید، که با کودتا مخالفت کرد، از این رقابت ها کناره گیری زودرسی داشت.

روز دوشنبه، ترامپ در دادگاه نیویورک بود برای رسیدگی به یک پرونده تقلب مالی که تا همینجا هم او را پانزده هزار دلار جریمه کرده است آنهم به خاطر دو بار نقض حکم دادگاه که او را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی ترامپ چه معنایی برای جهان خواهد داشت؟

پیروزی ترامپ چه معنایی برای جهان خواهد داشت؟