مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-06بين الملل

تعداد نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده بازهم افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت «شاحار کوهن» گروهبان وظیفه این رژیم در حمله به شمال نوار غزه اذعان کرد.

- با هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در حمله زمینی به غزه تعداد نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به هلاکت رسیده اند افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت شاحار کوهن گروهبان وظیفه این رژیم در حمله به شمال نوار غزه اذعان کرد.

با هلاکت این نظامی صهیونیست تعداد نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده از 7 اکتبر تاکنون به 348 تن رسیده است.

روز گذشته ارتش صهیونیستی اعلام کرد که گروهبان جوناتان میمون از تیپ ناحال در حمله زمینی به نوار غزه کشته شده و یک افسر و یک سرباز دیگر هم به شدت زخمی شده اند.

آموس هرییل تحلیلگر نظامی روزنامه هاآرتص با اشاره به خطرات حمله زمینی به غزه تصریح کرده بود که وجود تعداد بی شماری ادوات جنگی اسراییلی در داخل نوار غزه موجب شده تا این ادوات و جنگ افزار ها به اهدافی آسان برای مبارزان مقاومت تبدیل شوند.

هرییل اظهار داشت که مبارزان مقاومت فلسطین در غزه ضربات سختی به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرده و همچنان در تونل ها مشغول مبارزه هستند و به نظر نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده بازهم افزایش یافت

تعداد نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده بازهم افزایش یافت