مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-19بين الملل

تاریخ فشرده استعمار در جنگ غزه


تعداد شهدای فلسطینی در غزه، خصوصاً کودکان، همچنان در حال افزایش است و سکوت مجامع تحت نفوذ غرب و همراهی سران دولت های اروپایی و امریکا با صهیونیست ها این سؤال را در اذهان متبادر می کند که حد یقف جنایت رژیم صهیونیستی کجاست و در واقع، - تعداد شهدای فلسطینی در غزه، خصوصاً کودکان، همچنان در حال افزایش است و سکوت مجامع تحت نفوذ غرب و همراهی سران دولت های اروپایی و امریکا با صهیونیست ها این سؤال را در اذهان متبادر می کند که حد یقف جنایت رژیم صهیونیستی کجاست و در واقع، چه زمانی حامیان غربی اسراییل ترمز ماشین کودک کشی او را خواهند کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تاریخ فشرده استعمار در جنگ غزه عنوان سرمقاله روزنامه جوان به قلم محمدجواد اخوان است که در ادامه می خوانید: برای پاسخ باید دلیل حمایت های بی چون وچرای غربی ها از جنایات رژیم صهیونیستی را فهمید.

به بیان دیگر، چطور اروپایی هایی که شعار حمایتشان از حقوق بشر گوش فلک را کر کرده اینک خودشان در برابر رویدادهای امروز فلسطین کور شده اند؟ پاسخ این پرسش های مهم مستلزم مروری گذرا بر ریشه های قدرت غرب است.

قدرت امروز دولت های غربی ریشه در استعمار قرون پانزدهم به بعد میلادی دارد و بازخوانی نگرش و رفتار غربی ها در دوره استعمار واقعیت های بسیاری را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ فشرده استعمار در جنگ غزه

تاریخ فشرده استعمار در جنگ غزه