مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-10سياسي

پدر شهیدان ولایتی از شهرستان بهشهر آسمانی شد


پدر شهیدان والامقام علی و ولی الله ولایتی از شهرستان بهشهر آسمانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران،حسینعلی ولایتی  پدر صبور شهیدان والامقام علی و ولی الله ولایتی پس از سال ها صبر و بردباری در سن 91 سالگی ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

پیکر پاک این پدر شهید  ساعت 15:30  روز جمعه از چهار راه پایین محله شهیدآباد  به سمت مزار امام زاده حسن (ع) تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده می شود.

شهید علی ولایتی 28 آذر ماه سال 1338 در بهشهر متولد و در تاریخ یکم آبان ماه سال 1362 در عملیات والفجر 4 مریوان  در اثر اصابت ترکش  و شهید ولی الله ولایتی 19 شهریور ماه سال 1342 متولد و در تاریخ هشتم اسفند ماه سال 1365 در عملیات کربلای 5  به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

فرازی از وصیت نامه شهید علی ولایتی؛ ای ملت دلاور و مسلمان بدانید که تنها راهی که می تواند برای شما افتخار جاویدان بجای گذارد اطاعت مطلق شما از ولایت فقیه است شما ای برادران بسیج سفارشم به شما این است که شما باید گردانندگان یک کشور باشید و لازمه اش آن است که شبانه روز کسب علم و معرفت کنید تا بتوانید پیام ما را به جهانیان برسانید.

فرازی از وصیت نامه شهید ولی الله ولایتی؛ از دیگران عیب جویی مکنید و خود را برتر و بالاتر از دیگران مدانید و از خدا بترسید و از مرگ غافل نباشید ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر شهیدان ولایتی از شهرستان بهشهر آسمانی شد

پدر شهیدان ولایتی از شهرستان بهشهر آسمانی شد