مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-04بين الملل

کاخ سفید: کمک آمریکا به اوکراین رو به پایان است


سخنگوی کاخ سفید تصریح کرده است که به دلیل عدم همکاری کنگره، کمک رسانی دولت بایدن به اوکراین در نبرد با روسیه رو به اتمام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کارین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید گفته است که یکی از برنامه های مهم کمک مالی ایالات متحده به کی یف در حال حاضر رو به اتمام است.

بنا بر گزارش شبکه روسی راشاتودی ، سخنگوی کاخ سفید گفته است بودجه دولت بایدن به منظور تأمین هزینه ارسال تسلیحات به اوکراین در حال اتمام است.

وی سپس از کنگره درخواست کرد تا درخواست جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده آمریکا برای تخصیص کمک های بیشتر به اوکراین را تصویب کنند.

جمهوری خواهان کنگره تأکید دارند که اولویت فعلی کمک به رژیم صهیونیستی است و تمایلی برای تخصیص بودجه بیشتر برای جنگ اوکراین ندارند.

ژان پیر روز گذشته (جمعه) در جمع خبرنگاران سوار بر هواپیمای شماره یک نیروی هوایی آمریکا (ایرفورس وان) تصریح کرد که پنتاگون محموله های تسلیحاتی جدیدی را برای اوکراین اعلام کرده است و جدیدترین بسته که به ارزش 425 میلیون دلار است شامل موشک های هیمارس و NASAMS ، گلوله های توپخانه ای و دیگر تجهیزات نظامی می شود.

از این مبلغ، 300 میلیون دلار از ابتکار عمل کمک امنیتی آمریکا به اوکراین (USAI) است که پنتاگون از آن برای قرارداد تجهیزات جدید برای کی یف استفاده می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: کمک آمریکا به اوکراین رو به پایان است

کاخ سفید: کمک آمریکا به اوکراین رو به پایان است