مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 23:452023-10-28فناوري

ایجاد پوشش نسل چهارم موبایل در سه روستای خرم آباد


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از ایجاد پوشش نسل چهارم موبایل در روستاهای پشت مله، ریمله و چشمه بید شهرستان خرم آباد خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از ایجاد پوشش نسل چهارم موبایل در روستاهای پشت مله، ریمله و چشمه بید شهرستان خرم آباد خبر داد.

مجتبی صارمی امروز ششم آبان ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای بهبود کیفیت دسترسی ساکنین این روستاها به اینترنت پرسرعت همراه، نیاز به احداث سایت جدید بود که با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO) برنامه ریزی و با اجرای این طرح، روستاهای پست مله، ریمله و چشمه بید با 188 خانوار و جمعیتی بالغ بر 669 نفر از اینترنت پرسرعت با کیفیت و پایدار 4G برخوردار شدند.

وی ICT استان، تکمیل پوشش و توسعه ارتباطات روستایی را از اولویت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم برای تحقق عدالت اجتماعی از مسیر عدالت ارتباطی برشمرد و افزود: با برنامه ریزی انجام شده در تلاش هستیم که در فاز نخست در سال جاری همه روستاهای بالای بیست خانوار را به شبکه ملی اطلاعات متصل کنیم زیرا این اقدام می تواند در توسعه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و عمران این مناطق نقش بسزایی ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پوشش نسل چهارم موبایل در سه روستای خرم آباد

ایجاد پوشش نسل چهارم موبایل در سه روستای خرم آباد