مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-01اجتماعي

دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیری به زودی منتشر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی کاظمی با انتشار پیامی در ویراستی نوشت: باتوجه به پیام ها و درخواست های مکرر داوطلبان درمورد تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز، - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون دبیری و هنرآموزی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی کاظمی با انتشار پیامی در ویراستی نوشت: باتوجه به پیام ها و درخواست های مکرر داوطلبان درمورد تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز، بنابر هماهنگی های انجام شده و پیگیری ها در هفته های گذشته، به زودی دفترچه تکمیل ظرفیت منتشر خواهد شد.

وی درمورد رسیدگی به اعتراض ها، افزود: با تشکیل تیم هایی از ارزیابان حرفه ای مرحله قبل، انجام خواهد گرفت و همه درخواست های ثبت شده رسیدگی و نتیجه به ذینفعان اعلام می شود.

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز روز پنجشنبه 12 مرداد در سراسر کشور برگزار شد و به گفته معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیش از 325 هزار نفر در این آزمون شرکت کردند که شامل 274 هزار و 265 نفر برای دبیری و 51 هزار و 433 نفر برای هنرآموزی بود.

از این تعداد 222 هزار و 141 نفر، یعنی نزدیک به 70 درصد شرکت کنندگان را بانوان و 103 هزار و 557 نفر نزدیک به 30 درصد را آقایان تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیری به زودی منتشر می شود

دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیری به زودی منتشر می شود