مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:552023-10-27سياسي

صبر و توکل پیروزی را برای مردم فلسطین رقم خواهد زد


اقتدار، صبر و توکل پیروزی را برای مردم فلسطین رقم خواهد زد و این ضربه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی غیر قابل ترمیم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به دیدار دست اندرکاران کنگره 6555 شهید لرستان، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان با رهبری، اظهار کرد: این روز روزی به یاد ماندنی بود، دیدار با ایشان و سخنان گهرباری که ایراد فرمودند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: یکی از بهترین کارها بزرگداشت شهدا است، کار لازمی است ، البته گفتند: که کنگره را دیر شروع کردید، لرستان با ارزش های متراکمی که دارد، جا داشت کنگره زودتر برگزار شود، کارهایی که در راستای کنگره انجام شده کارهای با ارزشی است، اهداف کنگره در این کارها دیده شده است .

امام جمعه خرم آباد گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: مردم لرستان دو صفت خیلی برجسته دارند یکی شجاعت و دیگری دلاوری، و این صفت چه در میدان جنگ و عقیده نمایان است، صفت دوم رفاقت، صداقت و وفاداری است، و من در معاشرت های شخصی خودم و صحبت هایی که از دیگران نقل شده است، این صفت را لمس کرده ام، در دیدار با مرحوم سید حسن طاهری خرم آبادی، شهید سید فخرالدین رحیمی، دکتر سید جعفر شهیدی، شهید بروجردی و آیت الله روح الله کمالو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبر و توکل پیروزی را برای مردم فلسطین رقم خواهد زد

صبر و توکل پیروزی را برای مردم فلسطین رقم خواهد زد