مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 07:552023-11-04بين الملل

انتقاد وزیر خارجه فرانسه از رژیم صهیونیستی


ادامه بمباران غیرانسانی نوار غزه صدای فرانسوی ها را نیز درآورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از الجزیره، ادامه بمباران غیرانسانی نوار غزه صدای فرانسوی ها را نیز درآورد.

در همین ارتباط نیز، کاترین کولونا ، وزیر امور خارجه فرانسه با انتقاد از رژیم صهیونیستی گفته است: امروز باخبر شدیم که مرکز فرهنگی فرانسه در غزه طی روزهای اخیر به طرز عجیب و غیرقابل فهمی بمباران شده که در پی آن فرانسه خواستار توضیح فوری مقامات اسراییلی شده است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت هم اعلام کرد که وزارت امور خارجه هندوراس در اعتراض به نقض حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی در غزه، سفیر خود را از اراضی اشغالی به این کشور بازگردانده است.

اشرف القدره ، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه نیز در سخنانی تاکید کرد که خواستار ایجاد گذرگاهی امن برای تضمین خروج مجروحان هستیم.

به گفته این مقام فلسطینی، رژیم صهیونیستی آمبولانس های حامل مجروحان را به عمد هدف قرار می دهد و هواپیماهای اسراییلی لحظه به لحظه در حال تعقیب کاروان انتقال مجروحان بودند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه همچنین خطاب به جهانیان گفته است: جهانیان نباید در قبال این جنایت و حقایقی که اعلام می کنیم، ساکت بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد وزیر خارجه فرانسه از رژیم صهیونیستی

انتقاد وزیر خارجه فرانسه از رژیم صهیونیستی