مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:162023-11-01حوادث

انبار دپوی چوب قاچاق پلمب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پردیس با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی از دپوی 25 تن چوب قاچاق در یکی از انبارهای سیاه سنگ شهرستان پردیس مطلع و موضوع  را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مراجع قضایی به محل های دپو اعزام شدند که در بازرسی از انبار مذکور 25 تن از انواع چوب از نوع الوار تخته به صورت قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه تصریح کرد: بر اساس نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی چوب های کشف شده 45 میلیارد ریال برآورد و محل مورد نظر پلمب شد.

سردار القاصی مهر در پایان با تقدیر از همکاری خوب و به موقع مردمی با پلیس گفت: خادمان مردم در انتظامی برای ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان از تلاشی دریغ نخواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان از عملکرد پلیس می باشد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار دپوی چوب قاچاق پلمب شد

انبار دپوی چوب قاچاق پلمب شد