مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-18بين الملل

حمایت چندباره مردم دیار آفتاب از مظلومان غزه+ فیلم


همزمان با کشورهای سراسر جهان مردم ولایت مدار استان مرکزی با حضور گسترده در تجمعات ضد استکباری، جنایات ضد بشری صهیونیست ها با حمایت آمریکا و کشورهای غربی در غزه را محکوم و بر حمایت از ملت و کودکان مظلوم فلسطین تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، امروز همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی همبستگی و حمایت از کودکان غزه و اعلام انزجار از رژیم کودک کش و غاصب اسراییل در شهرهای مختلف استان مرکزی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ، یا ایها المسلمون، غزه شده غرقه خون خشم و انزجار خود را از جنایات اسراییل در غزه اعلام و بر حمایت از ملت و کودکان مظلوم فلسطین تأکید کردند.

در شهر اراک این تجمع با حضور گسترده مردم و مسوولان در پیاده راه امیرکبیر برگزار شد.

حماس مدل فروپاشی اسراییل را ترسیم کرد  فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جمع شرکت کنندگان در این راهپیمایی اظهار کرد: نیروهای حماس با عملیات طوفان الاقصی موفق شدند افسانه شکست ناپذیری اسراییل را پایان داده و مدل فروپاشی اسراییل را ترسیم کنند.

سردار محسن کریمی گفت: در حوادث غزه تمام جبهه اسلام در مقابل تمام کفر ایستاده است و هیچ زمانی مثل امروز دنیا در برابر صهیونیسم بسیج نشده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت چندباره مردم دیار آفتاب از مظلومان غزه+ فیلم

حمایت چندباره مردم دیار آفتاب از مظلومان غزه+ فیلم