مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 18:352023-10-24بين الملل

آغاز ارزیابی مناطق آسیب دیده از زمین لرزه خان زنیان


مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس به همراه ارزیابان بنیاد مسکن شهرستان شیراز در مناطق آسیب دیده از زمین لرزه خان زنیان شیراز حضور یافتند ، دکتر حمیدی ازآغاز ارزیابی مناطق آسیب دیده از زمین لرزه خان زنیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با اشاره به اینکه از همان ساعت های نخست بروز زمین لرزه در خان زنیان کارشناسان بنیاد در کنار مردم حضور یافتند گفت : ارزیابان با حضور خانه به خانه و مشاهده سطح خسارت ها ارزیابی های انجام شده را به بنیاد مسکن شهرستان شیراز انتقال می دهند.

وی اضافه کرد : با تامین اعتبارات و منابع و تصویب اقداماتی که باید در راستای ترمیم خسارت ها در این منطقه صورت گیرد در کوتاه ترین زمان ممکن بنیاد مسکن نسبت به جبران خسارت ها و اعطای تسهیلات بانکی دراین منطقه مبادرت خواهد ورزید.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با تاکید بر اینکه بنیاد در همه شرایط بحران یدر کنار مردم است اضافه کرد : بنیاد مسکن آمادگی دارد تا در همه شرایط بروز زلزله و خسارت در مناطق آسیب دیده حضور یابد و کار اصلی ارزیابی و تعیین خسارت ها را انجام دهد.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس همچنین بر لزوم مقاوم سازی بافت های فرسوده تاکید کرد و  با اشاره به اینکه در طول 2سال گذشته 23هزار و 121 واحد با اعتبار 16 هزار و 113 میلیارد ریال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ارزیابی مناطق آسیب دیده از زمین لرزه خان زنیان

آغاز ارزیابی مناطق آسیب دیده از زمین لرزه خان زنیان