مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 06:202023-11-07سياسي

کشورهای اسلامی باید به وظیفه خود در قبال فلسطین عمل کنند


کشورهای اسلامی و عربی باید به وظیفه خود در قبال فلسطین عمل کنند چون در غیر این صورت نصرت الهی شامل حال آنان نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه در آیین تجلیل از خادمان و مسئولان مواکب آذربایجا ن غربی اظهار داشت: کشورهای اسلامی و عربی باید به وظیفه خود در قبال فلسطین عمل کنند چون در غیر این صورت نصرت الهی شامل حال آنان نخواهد شد.

 وی با اشاره به حملات روزهای اخیر رژیم صهیونیستی به غزه تصریح کرد: این حملات به خاطر شکست اسراییل از نیروهای مقاومت در عملیات سهمگین طوفان الاقصی بوده و چون نمی توانست این شکست را جبران کند دست به کشتار مردم فلسطین کرده است.

  قریشی افزود: بر این اساس، کشورهای عربی و اسلامی باید به وظیفه خود در قبال کشور مسلمان فلسطین عمل کنند و بی تردید اگر جهان اسلام به وظیفه خود عمل نکند این نصرت الهی نیز به طور کامل، شامل حال مسلمانان نخواهد شد بنابراین جهان اسلام باید به میدان آمده و از این مردم مظلوم دفاع کند.

 حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به فرمایشی از امام علی(ع) در نهج البلاغه گفت: به فرموده ایشان زمانی که خداوند صداقت مسلمانان در دین را مشاهده کرد، ذلت را بر دشمنان نازل کرده و بنابراین اگر در راه خدا پایمردی شود خداوند نصرت خود را ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای اسلامی باید به وظیفه خود در قبال فلسطین عمل کنند

کشورهای اسلامی باید به وظیفه خود در قبال فلسطین عمل کنند