مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 18:252023-10-31اجتماعي

همدردی دانش آموزان گنبدی با کودکان فلسطینی


مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: در آستانه هفته بسیج دانش آموزی و 13 آبان تعدادی از دانش آموزان گنبدی به کودکان فلسطینی نامه نوشتند و حمایت و همدردی خودشان را از این کودکان اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عرازمراد مغربی قوجق عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های 13 آبان اظهارکرد: برنامه های متنوعی در هفته بسیج دانش آموزی و سالروز 13 آبانماه در شهرستان برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس افزود: تعدادی از دانش آموزان گنبدی برای ابراز همدردی و اعلام حمایت از کودکان فلسطینی، نامه نوشتند و در این نامه آنها را به ادامه مقاومت و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیست دعوت کردند.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری در سطح مدارس، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهید دانش آموز، برگزاری اردوهای یک روزه، برگزاری گفتمان های بصیرتی از جمله برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و سالروز 13 آبانماه روز استکبارستیزی است.

*برنامه های 13 آبان باشکوه تر از سنوات قبل باشد حجت الاسلام احمدرضا کریمی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس هم گفت: 13 آبانماه سالروز استکبارستیزی است و با توجه به حملات شدید رژیم غاصب صهیونیست با همدستی استکبارجهانی، امسال برنامه های این روز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدردی دانش آموزان گنبدی با کودکان فلسطینی

همدردی دانش آموزان گنبدی با کودکان فلسطینی