مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-25سياسي

ایجاد شبکه ملی تشخیص زودرس سرطان پستان در راستای مسئولیت اجتماعی است


رییس پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی گفت: ایجاد شبکه ملی پیشگیری و تشخیص زودرس سرطان پستان در سال 1401 در قالب یک رسالت ملی توسط مجلس شورای اسلامی به این پژوهشکده واگذار شده که در راستای مسئولیت اجتماعی است.

- رییس پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی گفت: ایجاد شبکه ملی پیشگیری و تشخیص زودرس سرطان پستان در سال 1401 در قالب یک رسالت ملی توسط مجلس شورای اسلامی به این پژوهشکده واگذار شده که در راستای مسئولیت اجتماعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رامین صرامی فروشانی در همایش مسئولیت اجتماعی، دانشگاه و صنعت که امروز، چهارشنبه، 3 آبان در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، اظهار کرد: اگرچه در عرصه درمان و پیشگیری از سرطان پیشرفت هایی حاصل شده، اما این بیماری دومین عامل مرگ و میر است.

سرطان پستان، مهم ترین عامل مرگ و میر زنان در ایران و دنیا به حساب می آید و ابتلا به این بیماری نسبت به سایر سرطان ها شایع تر است.

رییس پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی با بیان اینکه مؤلفه زمان در تشخیص سرطان بسیار اهمیت دارد، افزود: اگر این بیماری در زمان مناسب تشخیص داده شود، هزینه درمان و عوارض ناشی از درمان کمتر می شود و عمر بیمار افزایش می یابد.

زمان مناسب تشخیص سرطان سبب تغییر شرایط می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شبکه ملی تشخیص زودرس سرطان پستان در راستای مسئولیت اجتماعی است

ایجاد شبکه ملی تشخیص زودرس سرطان پستان در راستای مسئولیت اجتماعی است