مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:152023-10-30فرهنگي

انتقاد آروند دشت آرای از سیستم پرداخت گیشه تئاتر


آروند دشت آرای که این روزها دو نمایش «پدر» و «آوازهای عاشقانه دختر دیوانه» را روی صحنه می برد، با انتقاد از وضعیت پرداخت گیشه گروه های نمایشی گفت: - آروند دشت آرای که این روزها دو نمایش پدر و آوازهای عاشقانه دختر دیوانه را روی صحنه می برد، با انتقاد از وضعیت پرداخت گیشه گروه های نمایشی گفت: حدود یک هفته است که برای دریافت گیشه نمایش خود به انجمن نمایش مراجعه می کنیم ولی به ما می گویند که حساب انجمن مسدود شده و نمی توانیم گیشه شما را بپردازیم! این کارگردان در گفتگو با ایسنا این وضعیت را بسیار غریب خواند و تاکید کرد که وقتی نهادی نمی تواند میان دخل و خرجش هماهنگی ایجاد کند، قرار نیست هنرمندان، تاوان آن را بدهند.

دشت آرای که از حدود 3 هفته پیش نمایش پدر را در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می برد و از شب گذشته هم اجرای نمایش تازه خود را آغاز کرده، با انتقاد از کم توجهی مسئولان هنری در حمایت از گروه های نمایشی گفت: در حال حاضر کسانی که به صورت حرفه ای دارند کار تئاتر می کنند، با وضعیتی غریب مواجه شده اند که نظیر آن را نداشته ایم.

او با اشاره به شرایط دشوار هنرمندان تئاتر در دوران کرونا و ناآرامی های سال گذشته یادآوری کرد: در تمام وضعیت های بغرنج و پیچیده ای مانند کرونا و شرایط اجتماعی سال گذشته، دولت از گروه های نمایشی، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آروند دشت آرای از سیستم پرداخت گیشه تئاتر

انتقاد آروند دشت آرای از سیستم پرداخت گیشه تئاتر