مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:102023-10-31اقتصادي

توزیع بیش از 13 هزار تن کالای اساسی در خراسان رضوی


مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی از توزیع 6266 تن برنج و 6777 تن شکر از ابتدای سال تا کنون در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی از توزیع 6266 تن برنج و 6777 تن شکر از ابتدای سال تا کنون در سطح استان خبر داد.

وحیدرضا فریدونی در خصوص توزیع کالاهای اساسی در خراسان رضوی اظهار کرد: در استان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 6777 تن شکر سفید و بیش از 6266 تن برنج در سطح استان و در قالب سهمیه های تنظیم بازار، نذورات محرم و صفر و طرح ضیافت ماه رمضان توزیع شده است.

وی افزود: از این مقدار شکر سفید توزیع شده در سال جاری بیش از 705 تن طی ماه های محرم و صفر در بین هیات های مذهبی و موسسات خیریه بوده است.

فریدونی خاطرنشان کرد: 6072 تن شکر نیز جهت تنظیم بازار و مصارف خانوار با قیمت مصوب ابلاغی از ابتدای سال روانه بازار شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی اضافه کرد: با هدف بهره گیری از توان بخش خصوصی طی سالیان اخیر حجم قابل توجهی از شکر خام وارد استان شده بود که با استفاده از توان تصفیه 4 کارخانه قند و شکر سطح استان، این شکر به مرور تصفیه و وارد شبکه توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس و جهت تامین اقلام اساسی مورد نیاز زائرین و مجاورین حضرت رضا (ع)، با عقد قرارداد تصفیه شکر خام دولتی با کارخانجات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 13 هزار تن کالای اساسی در خراسان رضوی

توزیع بیش از 13 هزار تن کالای اساسی در خراسان رضوی