مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-13اقتصادي

تولید اطلاعات پایه زمین شناسی کشف معادن با همکاری روسیه


مدیرکل دفتر برنامه ریزی، فناوری و بودجه سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی، گفت: طبق توافق نامه همکاری مشترکی که با متخصصان روسی داریم، انتظار می رود معادن فلزی و غیرفلزی جدیدی کشف شود.

- مدیرکل دفتر برنامه ریزی، فناوری و بودجه سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی، گفت: طبق توافق نامه همکاری مشترکی که با متخصصان روسی داریم، انتظار می رود معادن فلزی و غیرفلزی جدیدی کشف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس رضا جدیدی در این باره گفت: متخصصان روسی در این توافق نامه موظف شدند اطلاعات پایه زمین شناسی 30 هزار کیلومتر مربع در دو بلوک شمالی و جنوبی کشور را تولید کنند که با توجه به ساختار زمین شناسی دو بلوک طراحی شده، انتظار داریم در مدت 2 سال همکاری مشترک، معادن فلزی و غیرفلزی جدیدی کشف کنیم.

وی با بیان اینکه روسیه جزء کشورهای پیشرو در حوزه معادن است، افزود: روسیه در اکتشاف، استخراج و فرآوری اغلب عناصر فلزی و غیر فلزی در رتبه های دوم و سوم قرار دارد.

مدیرکل برنامه ریزی و فناوری اطلاعات سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور با بیان اینکه کارشناسان معدنی روس سابقه خوبی در حوزه معادن ایران از جمله زغال سنگ دارند، گفت: سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور بر اجرای این توافق نامه نظارت فنی خواهد داشت و انتظار داریم انتقال فناوری و آموزش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید اطلاعات پایه زمین شناسی کشف معادن با همکاری روسیه

تولید اطلاعات پایه زمین شناسی کشف معادن با همکاری روسیه