مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:252023-10-28سياسي

فیروزی پور: آمریکا شریک اصلی جنایات رژیم صهیونیستی است


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و همتایانش در راستای تامین منافع خود حامی رژیم صهیونیستی بوده و لازم است که کشورهای اسلامی و عربی از خواب غفلت بیدار شده و بدانند که خطر صهیونیسم آنان را نیز تهدید می کند.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و همتایانش در راستای تامین منافع خود حامی رژیم صهیونیستی بوده و لازم است که کشورهای اسلامی و عربی از خواب غفلت بیدار شده و بدانند که خطر صهیونیسم آنان را نیز تهدید می کند.

رحمت الله فیروزی پور در گفت وگو با ایسنا، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، بیان کرد: حضور بالاترین مقام رسمی دولت آمریکا در سرزمین اشغالی حاکی از آن است که آمریکا شریک اصلی این جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین است.

اسراییل به تنهایی این توان را ندارد که مقاومت کرده و حمله انجام دهد، قطعا حمایت آمریکا و همتایان آن از رژیم صهیونیستی وجود دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا در راستای تامین منافع خود از رژیم صهیونیستی حمایت می کند، اظهار کرد: آمریکا برای تحقق بخشیدن به سیاست های استعماری خود و بهره برداری از منابع غنی این منطقه از این رژیم منحوس حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیروزی پور: آمریکا شریک اصلی جنایات رژیم صهیونیستی است

فیروزی پور: آمریکا شریک اصلی جنایات رژیم صهیونیستی است