مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 00:552023-11-15سياسي

گفت وگوی همسر رییسی با شبکه راشا تودی روسیه درباره جنگ غزه


من از همه زنان در سراسر جهان می خواهم که به آنچه در میدان می گذرد و به زنان غزه و آنچه انجام می دهند نگاه کنند، زیرا این زنان پیروز هستند.

- جمیله علم الهدی همسر رییسی : من از همه زنان در سراسر جهان می خواهم که به آنچه در میدان می گذرد و به زنان غزه و آنچه انجام می دهند نگاه کنند، زیرا این زنان پیروز هستند.

 جمیله علم الهدی همسر رییس جمهور اسلامی ایران در گفت وگو با شبکه راشا تودی روسیه درباره جنگ غزه گفت که برای کمک به این باریکه باید از همه ظرفیت ها استفاده کرد؛ اما باید با اقدامات عملی همراه باشد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روسیا الیوم، جمیله علم الهدی در پاسخ به این پرسش که چگونه می توان به غزه کمک یا با وقایع آن مواجه شد، افزود: من موافق استفاده از همه ظرفیت ها هستم؛ اما باید این ظرفیت ها و فعالیت ها با اقدامات عملی همراه باشد.

  وی گفت: این همان موضوعی است که آیت الله رییسی رییس جمهور ایران در نشست سران کشورهای اسلامی در ریاض تأکید کردند که نگاه ها باید به سمت میدان باشد و نمی توان از میدان چشم پوشی کرد و تصمیمات را بدون توجه به آن گرفت، بنابراین باید به آنچه در میدان می گذرد نگاه کرد و بر اساس آن اقدامات عملی انجام داد.

امیدوارم که این نشست تاثیر عملی داشته باشد اما من خوشبین نیستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی همسر رییسی با شبکه راشا تودی روسیه درباره جنگ غزه

گفت وگوی همسر رییسی با شبکه راشا تودی روسیه درباره جنگ غزه